فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا اعلام کرد:

افتتاح ۷ واحد خانه محروم در هفته بسیج نکا / رسانه‌ها دستاورد‌های بسیج را برای مردم تبیین کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا از اجرای ۱۱۰۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان نکا خبر داد و گفت که با فرارسیدن چهل سالگی بسیج، رسانه‌ها دستاورد‌های بسیج را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مجیدرضا شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا  در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن چهل سالگی بسیج، ضمن گرامیداشت  این هفته، با اعلام اینکه بیش از ۱۱۰۰ برنامه در قالب حدود ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان نکا اجرا می‌شود، افزود:‌برنامه ریزی شده است تا برنامه‌ها در راستای تبیین دستاورد‌ها و ظرفیت‌های بسیج برای پیشبرد گام دوم انقلاب اجرا شود.

 برگزاری ۱۰ یادواره شهدای قشری و محلات شهری و روستایی، ۱۲ اردوی جهادی، برنامه‌های ۴۴ گانه به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج در قالب ۴۰ نشست روشنگری، ۴۰ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ۴۰ ایستگاه صلواتی، ۴۰ مسابقه ورزشی، چهار برنامه پیاده‌روی خانوادگی، چهار نمایشگاه و چهار شونیشت چله‌شو از جمله برنامه‌های چهل سالگی بسیج در شهرستان نکا می‌باشد.

شعبانی از افتتاح  هفت واحد مسکونی محروم در هفته بسیج خبرداد و اضافه کرد: افتتاح دو باب ساختمان پایگاه مقاومت بسیج و اجرای ۱۲ برنامه محله انقلاب و میز خدمت در  ۹ محله محروم و مسجد جامع شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا با یادآوری شعار محوری هفته بسیج که با عنوان «بسیج نماد ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» است، ادامه داد:‌ترجمه «فان حزب الله هم الغالبون»  همان بسیج است که توسط  امام راحل در ادبیات انقلاب اسلامی وارد شده است.

شعبانی  بسیج را نسخه شفابخش برای همه دوران انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه دشمن در تلاش بود تا مردم شاهد ۴۰ سالگی انقلاب نباشند، تصریح کرد: انقلاب وارد دهه پنجم خود شده و ماندنی شد  و دلیل آن هم  الگوگیری از نهضت عاشورا و هدف آن انقلاب مهدوی بود.

فرمانده سپاه نکا با اشاره به روحیه  جهادی بسیجیان ادامه داد:‌بسیجیان از همه امکانات و ظرفیت دورنی خود برای حل مشکلات جامعه تلاش می‌کنند و به خاطر آرمان‌های انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) خطر‌ها را با جان و دل می‌پذیرند.

شعبانی بسیج را فقط برای جمهوی اسلامی و مردم ایران ندانست و با بیان اینکه امروزه کشور‌های منطقه غرب آسیا هم بسیج مردمی تشکیل دادند، گفت: در عراق حشدالشعبی، در سوریه نیرو‌های دفاع الوطنی و در فلسطین و یمن گروه‌های جهادی با روحیه بسیجی، جبهه مقاومت تشکیل داده و در برابر سلطه گران ایستادند.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در ادامه از همه اقشار بویژه نخبگان خواست تا پیام و بیانات رهبر معظم انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

او در همین رابطه افزود:‌رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند تا افکار مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی آلوده کنند لذا این وظیفه نخبگان است تا برای امنیت و آرامش مردم دست به روشنگری بزنند.

شعبانی با تاکید براینکه وجود رهبر معظم انقلاب باعث شد تا کشتی انقلاب بتواند از توفان فتنه‌ها به سلامت عبور کند، اضافه کرد:‌رساندن  پیام انقلاب و  دستاورد‌های بسیج به گوش جهانیان بر عهده رسانه‌ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار