۱۳ آبان مقاومت؛

دیار علویان یکپارچه فریاد«مرگ بر آمریکا» شد / دانش آموزان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را آتش زدند

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۵۰ نقطه استان مازندران با شعار «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۷۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان صبح امروز با حضور اقشارمختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان در ۵۰ نقطه مازندران برگزار شد.

دانش آموزان مازندرانی هم گام و هم صدا با ملت ایران و با آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی بار دیگر نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا نشان دادند.

علوی تبار‌ها از شرق تا غرب استان  با حضورپرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های رییس جمهور آمریکا دادند و اعلام کردند شعار مرگ بر آمریکا هیچگاه از ادبیات سیاسی ملت ایران حذف نمی‌شودو هیچگاه در برار شمن مستکبر کوتاه نیامده و با مقاومت و ایستادگی راه عزت و استقلال کشور را طی خواهند.

به گزارش بسیج،  مازندران بیش از ۴۹۰ هزار دانش آموز دارد که در ۴۴۰۰ مدرسه تحصیل می‌کنند و همزمان با ۱۳ آبان زنگ استکبار ستیزی نیز امروز در مدارس استان طنین انداز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار