خبرهای داغ:

جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان برگزار شد

جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان در سال 97 با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۵۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان در سال جدید با حضور فرماندار، مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

این جلسه با محوریت برنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار سال و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت نامگذاری سال 97 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، جمیله دینی زاده مسئول دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با ارائه گزارشی از پیش نویس برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سال جاری در همدان، به شرح وظایف دستگاه‌ها و اعضای ستاد در راستایی اجرایی شده اقتصاد مقاومتی پرداخت.

در ادامه علی تعالی فرماندار همدان با اشاره به مشکلات و نابسامانی های ایجاد شده در حوزه اقتصاد طی چند ماه اخیر، از اعمال سیاست های جدید دولت در خصوص مسائل ارزی و اختصاص ارز به تولید کنندگان و ایجاد تغییراتی در مدیریت بانک مرکزی در جهت ایجاد وضعیت با ثبات در اقتصاد، مبالات ارزی و پولی و رشد قیمت ارز خبر داد.

در این مراسم نیز اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان به ارائه پیشنهاد، انتقاد و مشکلات موجود در حوزه خود در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار