طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: نابودی اسراییل معجزه الهی قرن معاصر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۹۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان، احمدی نیا ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز امام راحل بنیانگزار انقلاب اسلامی ایران روز قدس را یادگار امام برای جوامع بشری دانست و گفت:شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان ایمان و عزم مقابله با باطل است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب آزادی فلسطین را تحقق وعده الهی در برابر خواست مستکبران و کفار دانست و گفت: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌ی صهیونیزم است، که به وسیله‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان و قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.
طالب احمدی نیا با بیان اینکه روز قدس دشمن اصلی جهان اسلام را به دنیا معرفی می کند افزود: این روز مقدس، دشمن اصلی اسلام را از دشمن فرعی جدا می کند زیرا دشمنان با تبلیغات گسترده رسانه ای جهان که در دست دارند سعی می کنند به دنیا القا کنند که اسراییل دشمن تراز اول جهان اسلام نیست ولی امام راحل در ابتکاری هوشمندانه و دقیق این توطئه دشمن را خنثی کرد و روز قدس ماهیت شوم و پلید اسراییل را نسبت به جهان اسلام نمایان تر می کند.

احمدی نیا افزود: روز قدس روز نمایش انزجار از صهیونیزم جهانی است و روزی است که ملت های آزادی خواه دنیا نفرت و انزجار خود را نسبت به رژیم منفور و پلید و این غده سرطانی یعنی اسراییل بروز می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه میناب روز قدس را متعلق به دنیای اسلام دانست و گفت: متاسفانه برخی دولت های عربی همگام و هم صدا با اسراییل حرکت می کنند ولی غافل از آنند که شمارش معکوس نابودی اسراییل به صدا در آمده و انشاالله این آرزوی مسلمانان به نصرت الهی به زودی محقق خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار