خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی استان سمنان:

صنعت‌گران و کارخانه‌داران به دانشگاه اعتماد ندارند/ دانشگاه‌ها دچار مشکلات مالی هستند

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی استان سمنان گفت: امروز متأسفانه صنعت‌گران و کارخانه‌داران به دانشگاه اعتماد ندارند و دانشگاه‌ها دچار مشکلات مالی هستند.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۳۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، داریوش جلالی در کارگاه آموزشی کارآفرینی در تالار کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود در سخنانی با تأکید بر لزوم تلاش برای افزایش امید و نشاط در جوانان و نوجوانان اظهار کرد: تمام تلاش‌ها در راستای ترویج شادابی، ایجاد امید در جامعه و جلوگیری از یأس و ناامیدی در مردم است.
وی با اشاره به عدم اعتماد صنعت به دانشگاه افزود: امروز صنعت‌گران و کارخانه‌داران به دانشگاه اعتماد ندارند، چراکه دانشگاه‌های ما دچار مشکلات مالی هستند و تلاش دارند بودجه جذب و صرف کنم برای دانشگاه‌های خود و این بسیار ناپسند است.
رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی استان سمنان خاطرنشان کرد: دانشجو باید مطالبه‌گر و به دنبال پژوهشی کارآفرینی باشد.
جلالی تصریح کرد: اگر تفکر خواستن و ما می‌توانیم وجود داشته باشد، به اهداف خودمان می‌رسیم؛ مانند شهدا که فعل خواستن را صرف کردند و توانستند از اروند عبور کنند و باید واقعیت‌های اطراف را پذیرفت و با جنگید.
وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد که دشمنی کند و در داخل و خارج هم هستند؛ اما باید تلاش کرد و سخنان رهبری در باب اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم که دشمن ناکام بماند.
رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی استان سمنان عنوان کرد: قرار نبود مردم فقط تشکیل حکومت اسلامی دهند و تمام و وارد کار شوند؛ در صورتی‌ که برای رفع مشکلات، بخشی علم تأثیر دارد و مردم نیز باید در صحنه باشند.
جلالی با تأکید با آشنایی به فلسفه انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، باید بدانیم چه می‌کنیم و برای چه هدفی حرکت می‌کنیم.
این کارگاه دو روزه به همت بسیج علمی و پژوهشی سپاه استان و شهرستان شاهرود و دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور قریب به ۹۰ نفر از علاقه‌مندان به کارآفرینی به‌ویژه دانشجویان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار