خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر:

خدمات انقلاب باید به مردم بازگو شود

فرمانده سپاه آذرشهر در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی برای کشور داشته است، گفت: باید خدمات انقلاب اسلامی نسبت به کشور به مردم بازگو شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۵۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال حفاظت از انقلاب اسلامی را از وظایف مهم مردم و مسئولان دانست و افزود: انقلاب اسلامی دارای ابعاد گسترده ای بوده و از نعمت های بزرگ الهی است که هرگونه سهل انگاری در حفاظت آن کوتاهی بزرگی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ما عزت و استقلال خود را مرهون انقلاب هستیم، اظهارداشت: عزت و استقلال امروز کشور ما در سایه الطاف الهی و ولایت و مردم بوده است.

پورزینال با تاکید بر حمایت مستکبرین از رژیم طاغوت پهلوی خاطرنشان کرد: فقط نیرویی الهی می توانست رژیمی را که حامی آن ابرقدرت ها بودند براندازد و این نشان از رنگ و بوی الهی انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده سپاه آذرشهر با اشاره به اینکه دشمن درصدد ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است تا مردم را نسبت به آرمان های انقلاب ناامید کند، یادآور شد: وظیفه داریم با خدمت به مردم و تبیین پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف این نقشه را ناکام بگذاریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار