خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

13آبان روز شکل گیری انقلاب و بیرون راندن استکبار است

فرمانده سپاه کلیبر در بین نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) کلیبر گفت: مردم روز سیزدهم آبان در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار از ایران نقش اساسی داشتند.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۸۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ پرت کنند و جامعه خود را از شر سلطه دشمنان نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی راه مبارزه با امریکاست و ما را به قله های افتخار خواهد رساند، بیان کرد: امروزه دشمن به خانه های ما نفوذ کرده است و ما با داشتن بصیرت می توانیم دسیسه های آن ها را خنثی کنیم.

حاتمی سلطه استکبار بر دنیای اسلام، تغییر عقاید دینی و انحراف در ایمان مسلمانان را از اهداف اصلی استکبار دانست و بیان داشت  :مبارزه با استکبار جهانی که الان پشت خاک ریزهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در مقابل بدخواهان انقلاب اسلامی قرار داریم از وظایف ملی و دینی است.  

 وی در پایان، از شرکت مردم در راهپیمایی روز سیزدهم آبان تشکر و قدردانی و اظهار کرد:  وظیفه همه مردم و مسئولان است که با حضور در صحنه های انقلاب با انسجام و وحدت هرچه بیشتر و قوی تر و با مشت های گره کرده استکبار جهانی را از رسیدن به اهداف شوم مایوس دارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار