خبرهای داغ:
در شهرکرد برگزار می شود؛

جشنواره علمی و پژوهشی «تا ثریا»

مسئول علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره علمی و پژوهشی «تا ثریا» به زودی در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۰۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سید علی میراحمد، در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: جشنواره علمی و پژوهشی تا ثریا که با هدف ایجاد گفتمان و مطالبه گری در سطح جامعه نخبگان دانشگاهی هر ساله برگزار می شود از ابتدای مهر امسال با پخش تیزر تلوزیونی در صدا و سیمای استان اقدام به جمع آوری آثار در زمینه های اقتصاد مقاومتی ، مشاغل خانگی ، مقالات و کتاب ها نمود .

میراحمدی، افزود: این جشنواره در تاریخ 25 بهمن ماه ساعت 15:00در سالن فارابی دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

وی، گفتگوی چند جانبه با حضور آقایان دکتر شامحمدی، رییس دانشگاه شهرکرد - دکتر امامی، مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، دکتر پیرعلی، رییس پارک علم فن آوری و مهندس سوردی، رییس هیات مدیره خانه صنعت ، معدن استان با داوری مهندس سید علی میراحمدی که دبیر جشنواره نیز می باشد، را از برنامه های این مراسم عنوان کرد، که با موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار می شود.

میراحمدی، اضافه کرد: در این جشنواره که تمامی مراکز دانش بنیان ، صنعت ، دانشجویان و اساتید از سراسر استان حضور خواهند داشت ضمن مطالبات خود از مسئولین سعی می شود دیدگاه ها و نظرات افراد شرکت کننده مورد بررسی و واکاوی توسط سخنرانان گردد.

دبیر جشنواره افزود: ما به دور از هرگونه بحث و جدل های سیاسی می خواهیم با اصول علمی به بررسی و نحوه ارتباط دو حوزه صنعت و دانشگاه بپردازیم و مطالبات و انتظارات صنعت و دانشگاه ها را از همدیگر به صورت تخصصی بیان و به یک جمع بندی واحد برسیم .

گفتنی است: در این جشنواره از آثار برتر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار