خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

مهمترین ویژگی انقلاب وجود رهبری اسلام‌شناس و با بصیرت بود

کارشناس سیاسی گفت: وجود رهبری اسلام شناس، دارای بصیرت بالا و هوشمند مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی است که هیچ رهبری در دنیا دارای این ویژگی نیست.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۳۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌اصغر آخوندی در جلسه هادیان سیاسی سپاه ناحیه همدان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که هیچ انقلابی آن را ندارد.

وی افزود: رهبر این انقلاب که مرجع تقلید، اسلام شناس، دارای بصیرت بالا و هوشمند بودند مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی است که هیچ رهبری در دنیا دارای این ویژگی نیست.

این کارشناس سیاسی درادامه بیان کرد: ایدئولوژی انقلاب برگرفته از مکتب نائب محمدی است و این مهم از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نوآوری در سیستم حکومتی دارد، گفت: حضور پر شور مردم که در این انقلاب نقش تاثیرگذاری داشتند و عنایت ویژه الهی به این انقلاب با توجه به اینکه این انقلاب حق بود از دیگر ویژگی‌های خاص انقلاب اسلامی است.

آخوندی با اشاره به چشم انداز انقلاب عنوان کرد: روی گرداندن از قبله‌گاه غرب به سوی مدینه النبی واسلام نائب محمدی و روی آوردن به ادعیه نور بخش زیارت عاشورا، دعای ندبه، احیای مراسم‌های سیاسی در سطح کشور و توسعه مراکز دینی از مهمترین چشم اندازهای انقلاب اسلامی است که روز به روز تقویت می‌شود.

 مهمترین ویژگی انقلاب وجود رهبری اسلام‌شناس و با بصیرت بود
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار