خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

وجود جناح‌بازی سیاسی در امور آموزشی کشور/ تقوای سیاسی ملاک قرار گیرد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه جناح‌بازی سیاسی در امور آموزشی کشور حکم‌فرما است و ما باید تقوای سیاسی را ملاک قرار دهیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۲۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته در جلسه ماهیانه تشکل سیاسی اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان«رحمت» اظهار داشت: استکبار جهانی از تمام ترفندهای خود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

وی گفت: آمریکا قبل از انقلاب، اسرائیل را به‌عنوان کشور حافظ منافع خود در خاورمیانه می‌شناخت که پس از انقلاب این معادله به هم خورد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: آزادسازی حلب یک معجزه بود و آمریکا و هم‌پیمانانش آمده بودند تا سوریه را تسخیر کنند، اما جنگ سوریه موجب تقویت هسته‌های مقاومت شده و شهید همدانی نقش مهمی در پیروزی‌های اخیر مدافعان حرم در سوریه داشته است.»

وی ادامه داد: ایران اسلامی از خارج کشور به‌هیچ‌وجه آسیب‌پذیر نخواهد بود مگر با مفاسدی که در کشور اتفاق می‌افتد و آفت نظام است آسیب ببیند.

خجسته با بیان اینکه مردمان ایران اسلامی بهترین مردم دنیا هستند اما متأسفانه مفاسد اقتصادی ازاین‌دست حق مردم نیست، تأکید کرد: امروز امنیت بهترین نعمتی است که در کشور حاکم است و باید دستگاه‌های نظارتی در بحث مفاسد اقتصادی با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در کشور 20 نهاد نظارتی وجود دارد که بعضی وقت‌ها خوب عمل نمی‌کنند، گفت: ما در کشور قانون‌های خوبی داریم اما نظارتی بر حسن اجرای قوانین به خوبی صورت نمی‌پذیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان همدان ما یک مشکل اساسی به‌عنوان کمبود آب‌ داریم که رایزنی‌های فراوانی به همت مجمع نمایندگان استان برای برطرف کردن آن در جریان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توانسته بار زیادی را از دوش دولت بردارد، ابراز داشت: در بازدیدی که امروز از دانشگاه آزاد اسلامی داشتم بسیار امکانات و زیرساخت مناسبی دارد که می‌تواند به‌عنوان پایلوت گردشگری در استان معرفی شود.

خجسته در بخش دیگری از سخنانش به پرداخت مطالبات دانشگاه از بنیاد شهید و بحث عدالت در مفاسد اقتصادی در آموزش اداری پرداخت و گفت: متأسفانه جناح‌بازی سیاسی در امور آموزشی کشور حکم‌فرما است و ما باید تقوای سیاسی را ملاک قراردهیم.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن هستم با ورود مقام معظم رهبری در معرفی رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی خیلی‌ها در موضع‌گیری علیه این نهاد مقدس عقب‌نشینی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار