نعمت ولایت رمز تحقق و بقاء انقلاب است

کارشناس مسایل سیاسی در جمع فرماندهان بسیج شهرستان کیار، داشتن بصیرت را از الزامات گام برداشتن در مسیر آرمان های والا و ارزش های اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۷۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره ارتقای بصیرتی عقیدتی فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان کیار در نمازخانه سپاه این شهرستان برگزار شد.

یکی از کارشناسان مسایل سیاسی در این دوره آموزشی به بیان عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی و تهدیدات فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

فریدون طاهری گفت: یکی از عواملی که باعث تحقق و بقاء انقلاب اسلامی شد، نعمت بزرگ ولایت و رهبری است، که به درستی و با دقت توانست بین خواسته‌های مردم و آرمان‌های راهبردی که می‌تواند منافع اسلام و ایران را تحقق ببخشد هماهنگی ایجاد کند و مردم این رهبری را قبول داشته باشند.

وی، تبعیت مردم از ولایت و رهبری را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در صحنه های مختلف از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همچون؛ مقابله با گروه هک های تروریستی در شهرهای مختلف، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، خنثی سازی فتنه های بزرگ از جمله فتنه 88 و ...، همه به برکت نعمت ولایت و حضور بابصیرت مردم در صحنه اتفاق افتاده است.

طاهری، ولایت مداری و ولایت پذیری را برای عبور از گردنه های سخت فراروی کشور و انقلاب ضروری دانست و داشتن بصیرت را از الزامات گام برداشتن در مسیر آرمان های والا و ارزش های اسلامی برشمرد.

وی، در ادامه به آسیب های فراروی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به ادامه تحریم های ظالمانه علیه ملت و کشور، گفت: توجه به توانمندی های داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، پرهیز از تجمل گرایی و اشرافی گری از سوی مردم و مسئولان و حمایت از تولید داخلی و سرمایه عظیم نیروی انسانی جوان ، می تواند راهگشای مشکلات کشور باشد.

در این دوره یک روزه تعداد 40 نفر از فرماندهان برادر و خواهر پایگاه های بسیج شهرستان کیار شرکت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار