نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

تبریز در قرآن اولین باشد/زیر سوال بردن نظام با حقوق های نجومی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آئین تجلیل از برگزیدگان کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان با بیان اینکه تبریز به شهر اولین ها در کشور مطرح است، تاکید کرد: تبریز امروز هم باید به‌جای ساز و آواز، در موضوعات قرآنی و فرهنگی به‌عنوان شهر اولین‌ها مطرح باشد.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۹۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره زبانزد بودن علاقه مردم آذربایجان به‌ویژه تبریز به اهل بیت(ع) در کشور و حتی دنیا گفت: باید این علاقه در زمینه قرآن هم برجسته و تربیت حافظان و قاریان نوجوان و جوان در استان و موفقیت آن ها در عرصه‌های ملی و بین‌المللی که به‌خوبی در حال اجراست تقویت شود.


وی توجه به مفاهیم قرآن و نهج البلاغه مهم خواند و افزود: این اقدامات می‌تواند در برابر هجمه های فرهنگی جوانان را مصون کند .

آیت الله شبستری با بیان اینکه انس دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان با قرآن برای خود آن ها مفید و برای خانواده‌هایشان بسیار مؤثر خواهد بود، اظهار داشت: در مدارس در زمینه قرآن و عترت و کتابخوانی پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است.

امام جمعه تبریز از دیگر سازمان های نیز خواست تا همچون آموزش و پرورش برای تربیت جوانان تلاش کنند تا دانش آموزان، طلاب و دانشجویان انقلابی تربیت شوند.


آیت الله شبستری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه پیگیری حقوق های نجومی به جایی نرسیده، تصریح کرد: عده ای با رسیدگی نکردن به این موضوع آبروی دین و نظام را زیر سوال بردند.

وی یادآور شد: درحالی که برخی به نان شب محتاج هستند، عده ای آمار دریافت کنندگان حقوق های نجومی را کم و زیاد می کنند.

ظهر امروز برگزیدگان کشوری قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان شرقی(دانش آموزان) با آیت الله شبستری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

 
پیش از این دیدار نیز دانش آموزان و مسئولان آذربایجان شرقی نماز ظهر و عصر خود را به امامت آیت الله شبستری اقامه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار