همزمان با گرامیداشت هفته بسیج:

افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج خواهران در شهرستان سامان

با حضور سردار اکبری دو پایگاه مقاومت بسیج خواهران در شهرستان سامان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۷۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، آئین افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج بنت الهدی شهر سامان و حضرت رقیه(سلام الله علیها) دهستان چم چنگ برگزار شد.

دراین مراسم سرتیپ دوم پاسدار علی محد اکبری با گرامیداشت هفته مبارک بسیج، از بسیج به عنوان شجره طیبه ای یاد کرد که همواره در سنگر دفاع از ارزشهای والای اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه وآله وسلم) حاضر و با توکل به خدا و اتکا به ایمان و اخلاص ، گوش به فرمان ولایت در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی، در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی ، روشنگری و اقتصاد مقاومتی پیروز میدان بوده است.

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) از بسیج به عنوان خورشیدی روشنگر از متن مردم یاد کرد که با تعالیم دین مبین اسلام و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، آراسته و به خدمت جامعه گرفته می شود.

وی افزود: بسيجي نه تنها در عرصه جنگ سخت،فعال و مجاهد است، بلكه بسيجي، انسان با همتي است كه غيرت ديني و دانايي فكري و نيازشناسي و ابتكار و جوشش ذهني و خلاقيت او تحت امر اطاعت از ولایت است. جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) ادامه داد: بسیجی درجبهه جنگ نرم نیز با بصیرت و تفکر انقلابی خود در برابر هر گونه زیاده خواهی از سوی بدخواهان و مستکبران جهان بیدار و آماده مجاهدت است.

سردار اکبری با اشاره به هجمه های دشمنان کوردل انقلاب اسلامی علیه ملت بیدار دل ایران اسلامی با تشریح جایگاه رفیع بسیج گفت: هر جا كه احساس شود ميدان فكري،فرهنگي و اعتقادی مورد تهاجم قرار گرفته است ، ميدان رزم جديدي در این عرصه براي بسيجي گشوده مي شود، ميداني كه در آن زيباترين جلوه های ايثار و فداكاري همراه با نجابت و فروتني و توأم با شجاعت و رشادت ترسيم مي گردد.

پیش از سخنان سردار اکبری، سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سامان،ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه های هفته مقدس بسیج در این شهرستان گفت:سازماندهي ،آموزش و تقويت بصيرت بانوان بسيجياز جمله اهداف راه اندازي پايگاه هاي مقاومت بسیج است که با توکل به خدا امیدوار هستیم در آینده نیز بر تعداد این پایگاهها اضافه شود تا تعداد بیشتری از خواهران بسیجی بتوانند در این پایگاهها به فعالیت های خود بیشتر از پیش در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگذاری به مردم بپردازند .

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه سامان و مسئولین حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (سلام الله علیها) وخواهران بسیجی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار