معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

دستگاه ها باید یاریگر شهرداری در مهار حاشیه‌نشینی باشند

خبرگزاری بسیج: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حرکت کارساز شهردار تبریز در ساماندهی بافت ناکارآمد شهری درست قلب حاشیه نشینی تبریز را هدف قرار داده و به دستاورد ارزشمند کنونی رسیده است و برای اینکه به نتیجه ای مطلوب‌تر در این حوزه دست یابیم، باید عموم دستگاه های اجرایی یاری‌گر شهرداری در مهار حاشیه نشینی باشند.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۷۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق پورمهدی در آیین بهره برداری از فاز نخست طرح جابجایی حاشیه نشینی با افتتاح ۱۷۱ واحد مسکونی شهرک ارم یادآور شد: طرح 171 واحدی اسکان حاشیه نشینی ارم طرح ماندگاری است که حداقل تاثیر آن اطمینان خاطر از پیامدهای زلزله احتمالی تبریز است .

وی ادامه داد: این طرح در خدمت آرامش و آسایش شهروندان حاشیه نشین بوده و تاثیر چشمگیری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی این محدوده کم برخوردار خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر مشارکت عموم دستگاه ها در بحث حاشیه نشینی، خاطر نشان کرد: طرح 171 واحدی اسکان حاشیه نشینی ارم در صورت مشارکت و همکاری و عزم عمومی دستگاه های اجرایی می توانست با چندین برابر نتیجه فعلی به ثمر برسد، ولی با این حال شهرداری تبریز با همت کارساز خود و احساس مسئولیت در این حوزه خطیر وارد فاز عملیاتی جا به جایی حاشینه نشینی شد.

پورمهدی در ادامه یادآور شد: با انتقال بخشی از حاشینه نشینان ارم به این واحدهای زیبا و مستحکم، امیدواریم شرایطی فراهم شود که هر چه سریعتر سکونتگاه‌های سابق این افراد با تعریف کاربری‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز موجب افزایش خدمات‌رسانی عمومی در این بخش را فراهم کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار