خبرهای داغ:
آیت الله شبستری:

آل سعود، خائن‌الحرمین/ کشورهای اسلامی تمهیدات لازم را برای مدیریت حرمین شریفین انجام دهند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه، با اشاره به حادثه منا و قربانی شدن 444 نفر از حجاج ایرانی در سال 94، از آل سعود به عنوان خائن‌الحرمین یاد کرد و از کشورهای اسلامی خواست تمهیدات لازم را برای مدیریت حرمین شریفین انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۴۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با خواستن از وزارت امور خارجه برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب فاجعه منا، اظهار داشت: از این فاجعه منا یکسال می‌گذرد و رژیم آل‌سعود با قبول نکردن مسئولیت این حادثه، نه عذرخواهی کرده و نه دیه قربانیان این فاجعه را پرداخته که ثابت می کند که این رژیم، رژیم بی‌لیاقت و بی‌تدبیری است.

وی با اشاره به دعوت سران منافقین از سوی رژیم آل سعود برای آئین حج امسال، تصریح کرد: امسال سران منافقین مهمان ویژه پادشاه عربستان هستند و عربستانی‌ها از یک سو تروریست‌پروری کرده و از داعش حمایت می‌کنند و از طرفی دیگر ایران را حامی تروریسم می خوانند که جا دارد در جای‌جای ایران اسلامی شعار مرگ بر آل‌سعود طنین‌انداز شود.

آیت الله شبستری با توجه به تصمیم رژیم بحرین برای محاکمه رهبر جنبش این کشور، بیان داشت: ما ضمن محکوم کردن این حرکت و دسیسه امریکایی، هشدار می‌دهیم در صورت اجرای این عمل باید منتظر پاسخ و اقدامات پشیمان کننده مسلمانان آزاده جهان باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به بیستم شهریور سالروز شهادت آیت‌الله شهید مدنی به دست منافقان، گفت: این شهید والامقام، معلم اخلاق، اسوه جهاد و شهادت و فقیه وارسته‌ای بود که عمر گرانبها و پربرکت خود را در راه اعتلای اسلام با پیروی و الهام از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی و حمایت قاطع از انقلاب اسلامی و تحمل سال‌ها تبعید و زندان سپری کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله شهید مدنی حقیقتا ذوب در ولایت فقیه بود، بیان کرد: آیت‌الله شهید مدنی علاوه بر شخصیت علمی و فقهی از مجاهدان انقلاب اسلامی بود و خدمات فراوانی در طول زندگی با برکت خود به انقلاب و اسلام کرد.

آیت‌الله شبستری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید قربان، با بیان اینکه فضلیت نماز عید قربان از عید فطر کمتر نیست، از مسلمانان خواست: با برگزاری باشکوه نماز عید قربان تجلی وحدت مسلمانان را بیشتر متجلی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار