در جشنواره کارتون لوکزامبورگ،

جوان ساروی کاریکاتوریست نفر اول شد

کاریکاتوریست جوان ساروی محمد حبیبی پاشا کلایی نفر نخست نهمین جشنواره بین‌المللی کارتون لوکزامبورگ سال 2016 انتخاب شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۰۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در جشنواره نهمین جشنواره بین‌المللی کارتون لوکزامبورگ که با عنوان خانه من قلعه و قصر من است و موضوع خانه، پناهنده، مهاجرت برگزار شد، محمد حبیبی پاشا کلایی موفق شد با کسب رتبه برتر بهترین اثر کارتونی، جایزه هزار و 500 یورویی و تندیس ویژه جشنواره را به دست آورد.

همچنین نمایشگاه 67 اثر برتر این جشنواره که اختتامیه آن چند روز پیش برگزار شد، درموزه ویاندن در قلعه تاریخی ویاندن لوکزامبورگ هم اکنون در حال برگزاری است و تا تاریخ 9 خرداد ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، محمد حبیبی پاشا کلایی متولد 1367 از شهرستان ساری و فارغ التحصیل رشته گرافیک است که فعالیت هنری خود را در زمینه کاریکاتور از سال 1382 در همکاری با حوزه هنری مازندران آغاز کرده و از اعضای فعال گروه گرافیک این نهاد بوده است.

به گزارش ایسنا، محمد حبیبی، عنوان جوان برتر در سال 85، اثر برگزیده در ششمین جشنواره تصویر سال در بخش جوانان زیر 25سال در سال 87، لوح تقدیر نهمین جشنواره کاریکاتور تصویر در سال 90، کسب عنوان جایزه منتخب در پنجمین جشنواره بین المللی free cartoons 2006 چین ، نفر نخست ماه نوامبر مسابقه بین المللی با موضوع آب و خشکسالی 2008 ترکیه و کسب لوح تقدیر ویژه از نخستین جشنواره بین المللی کارتونیست‌های برتر در 2008 برزیل و عناوین بسیار دیگری را در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار