آیت‌الله توکل:

به امثال فائزه هاشمی اجازه تضعیف حریم ولایت را نمی دهیم

منتخب مردم مازندران در خبرگان رهبری با انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با بهائیان، تاکید کرد: اگر رهبری اشاره کند چنان تو دهنی محکمی به امثال آنها می‎زنیم و تا زنده هستیم نمی‌گذاریم حریم ولایت تضعیف شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۶۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله سید رحیم توکل در گفت‎وگو با فارس در ساری ، با اشاره به نشست منتخبان خبرگان رهبری، اظهار کرد: درباره آینده ریاست این مجلس باید تصمیم جدی گرفته شود، مواضع فائزه هاشمی بیشتر از همه آقای هاشمی را تخریب کرد و این امر حتماً در آینده ریاست خبرگان تأثیر دارد.

عضو خبرگان رهبری بهائیان را بدتر از احمق‌ها خواند و افزود: عکس گرفتن با کسانی که ازدواج با محارم و هر نوع جنایت در بین آنها حلال است، کار انسان عاقل نیست و به حال چنین افرادی باید تأسف خورد و ما از آقای هاشمی انتظار بیشتری داشتیم که در برابر چنین رفتارهایی موضع‌گیری کند که متأسفانه به‎خوبی این اتفاق نیفتاد.

منتخب مردم مازندارن در مجلس پنجم خبرگان رهبری یادآوری کرد شخصیت‌های بابصیرتی مانند جناب عمار تا زمانی که حضور داشتند نمی‌گذاشتند که سنگی به طرف اهل بیت (ع) پرت شود و ما باید عمارگونه به دفاع از حریم ولایت بپردازیم.

او به وظیفه سنگین و حساس خبرگان اشاره کرد و گفت : ما وارد خبرگان شدیم تا از امت اسلام و مقام ولایت دفاع کنیم و قاطعانه می‌گویم به نفوذی‌ها اجازه هیچ‌گونه تحرکی در خبرگان رهبری را نمی‎دهیم.

عضو دوره پنجم خبرگان رهبری با انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با بهائیان، تاکید کرد : اگر رهبری اشاره کند چنان تو دهنی محکمی به امثال آنها می‎زنیم و تا زنده هستیم نمی‌گذاریم حریم ولایت تضعیف شود.

گفتنی است فائزه هاشمی اخیرا با بهائیان دیدار داشته است و  انتشار خبر و تصاویر این دیدار با انتقادات گسترده مراجع عظام و شخصیت های نظام و همچنین مردم مواجه شد،اما دختر هاشمی اعلام کرد که از کارش پشیمان نیست.

انتهای پیام/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها