خبرهای داغ:
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در تبریز:

خیرین، افتخار آفرینان و پرچمداران امنیت کشور هستند

کد خبر: ۸۶۷۵۴۱۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

خبرگزاری بسیج: رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی که در تالار معلم تبریز برگزار شد، گفت: خیرین، افتخار آفرینان و پرچمداران امنیت کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدرضا حافظی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که همه کشور را مدرسه خواهیم کرد، از امام راحل به عنوان نخستین خیر مدرسه ساز یاد کرد و افزود: در نقاط مختلف کشور با مدرسه سازی خیرین، فرمایش امام راحل تحقق یافته است.

وی با اشاره به حضور خود در کنگره جهانی یونسکو در توکیو ژاپن، یادآوری کرد: در این کنگر جهانی، فرهنگ دوستی ملت ایران را به جهان اعلام کردم.

حافظی، خیرین آذربایجان شرقی را افتخاری برای ایران خواند و بیان داشت: کمک خیرین مدرسه ساز، نمونه بارز واگذاری کار مردم به خود مردم است که رهبر فرزانه انقلاب همیشه به آن تاکید دارند.

وی با اشاره به فعالیت 600 هزار خیر مدرسه ساز در کشور و یک هزار خیر در خارج از مرزهای کشورمان، خاطرنشان کرد: راه، راه خداست و اقدام خیرین مدرسه ساز کاری واقع بینانه است که در حیات خود و به دست خودشان کار خیر انجام می دهند.

در پایان این آئین، با اهدای تندیس هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی، از برخی از خیران مدرسه ساز استان و فعالان این عرصه تجلیل شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار