خبرهای داغ:
پیام تبریک بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا به مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س)؛

مفتخریم که زنان و مردان به سیره فاطمه زهرا(س) می بالند

خبرگزاری بسیج: خدای بزرگ را از ژرفای جان شاکریم که بار دیگر شاهد حلول ماه جمادی الثانی و خجسته سالروز ولادت باسعادت حضرت انسیه حوراء، فاطمه الزهرا(س) هستیم.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۳۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

میلاد زهره زهرایی که وجودش از نور عظمت الهی خلق شده و جبرئیل ولادتش را به رسول الله(ص) بشارت داده بود. بانوی با کرامتی که نبوت به یمن او به خلق ارزانی شد و امامت به وجود مبارک او پا گرفت و استمرار یافت و مهم تر از همه شکوه و شوکت زن به برکت قدوم او سبز است.

مفتخریم کوثر هستی، همسر ولایت و مادر امامت فاطمه الزهرا(س) گرانبهاترین گوهری که به عنوان الگوی یک زن کامل از طرف خداوند به انسانیت معرفی شده است از آن ماست و زنان و مردان ما از بابت تاسی به سیره آن سیاره درخشان عالم بشریت به خود می بالند.

صمیمانه با قلبی لبریز از عشق و ارادت به ساحت اهل بیت(ع) ولادت زیباترین جلوه ارده الهی در جهان خلقت، آیینه تمام نمای شریعت نبوی و حقیقت والای طریقت علوی و میلاد سلاله پاک آن نور تابان حضرت امام خمینی(ره) را به همه همسران، مادران و زنان ایران عزیزمان به ویژه مادران و همسران شهداء، جانبازان و ایثارگران تبریک گفته، از خداوند تبارک و تعالی موفقیت همه عزیزان را در تمسک به حبل المتین ولایت و سرمشق قراردادن برترین زن جهان برای پاسداشت میراث بزرگ امام خمینی(ره) تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) مسئلت می کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار