خبرهای داغ:
آیت‎الله مجتهد شبستری:

تدوام شعار «مرگ بر امريكا» به حق است

خبرگزاري بسيج: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع دانش آموزان و مردم حاضر در راهپيمايي 13 آبان تبريز، با اشاره به توطئه هاي متعدد امريكا عليه نظام و انقلاب ايران، تداوم شعار «مرگ بر امريكا» را به حق دانست.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۸۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، آیت‏الله محسن مجتهد شبستری با توجه به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب كه امریکا، همواره علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده، افزود: مردم ایران حق دارند که همواره با این رژیم جنایتکار، جنگ و ستیز داشته باشند.

وي فتنه سال هاي 78 و 88، تحریم‌های اقتصادی، حمایت از اسرائیل غاصب و آل‌سعود جنایتکار و حمایت از گروهک‌های تروریستی داعش و جبهه‌النصره را بخشي از سیاست‌های شوم امریکا در راستای اسلامستیزی برشمرد و تصريح كرد: اینکه آمریکا عوض شده، ساده‌اندیشی است و بايد همه بدانند امريكا همچنان اسلام ستيزي كرده و قصد براندازی نظام را دارد.

آيت الله مجتهد شبستري با قدرداني از تلاش هاي تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان، يادآوري كرد: شروطي که رهبري در اجرای برجام داشته اند باید مو به مو به مرحله اجرا درآید و ما اجازه تفتیش و بازرسی از تأسیسات نظامی را به آن ها نخواهيم داد.

امام جمعه تبريز با توجه به تلاش امريكا براي نفوذ در ايران، اظهار داشت: مطمئن هستیم امريكا، آرزوی خود مبنی بر نفوذ همهجانبه به ایران را به گور خواهد برد.

وي در ابتدايي سخنان خود نيز با بيان اينكه ما با الهام از مکتب حسيني، امروز در مقابل یزیدیان زمان ایستاده‌ایم، خاطرنشان كرد: ما درس استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی را از مکتب حسینی آموخته‌ایم.

نماينده ولي فقيه در استان ادامه داد: ما با الهام از مکتب عاشورایی، فرمايش هاي امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب هرچه فریاد داریم بر سر امریکا می‏کشیم.

وي هدف از راهپيمايي 13 آبان را اعلام انزجار از استکبار جهانی خواند و بيان داشت: دانش‌آموزان باید با مطالعه تاریخ، با جنایات امریکا و استکبار جهانی آشنا شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار