نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نان به نرخ روز خوردن نشانه بی ایمانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع نیروهای مسلح تزلزل در آرا و نان به نرخ روز خوردن را نشان بی ایمانی دانست و گفت: مؤمن حقیقی در روایات به کوه استوار تشبیه شده است به گونه‌ای که مشکلات روزگار و تهاجم اغیار او را دچار تزلزل و عقب نشینی از ایمان و عمل راستین نمی کند.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۶۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با ایمان راسخ در برابر دشمن ایستادند و سختی ها، آن ها را از حمایت و حرکت در مسیر ولایت سست نکرد.

وی از ویژگی های بارز رزمندگان اسلام را مبارزه در جنگ نرم و اعتقادیدر کنار نبرد فیزیکی عنوان و تاکید کرد: نیرو های مسلح با تقویت بنیه ایمانی خود می توانند در نبرد نرم دشمن در برابر نیت های سوء دشمن ایستادگی کنند و در این میدان آن ها را زمین گیر کنند.


امام جمعه تبریز از جمله باور ها اسلامی را حمایت از مظلوو خواند و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این باور از مظلومان منطقه حمایت می کند، سردار سلیمانی و سردار شهید همدانی که از مفاخر اسلام هستند، سند این حمایت از مظلومان منطقه و کشور های اسلامی غرب آسیا است.

وی با اشاره به قدردانی دولتمردان عراقی از حمایت های ایران از کشور عراق و مردم آن، خاطرنشان کرد: در سفر اخیر اینجانب به عراق مسؤولان عراقی خود اعتراف می کردند که اگر ایران و حمایت هایش نبود عراق هم اکنون در دست داعش و گروه های تکفیری بود.

رییس شواری عالی محمع جهانی اهل بیت(ع)نگرانی های رهبر معظم انقلاب را در خصوص فرهنگ را مورد اشاره قرار داد و افزود: حلقه های طالحین حرکتی مبارک بود، باید از انحراف جوانان به سوی تشیع لندنی و افتادن در تهاجم فرهنگی غرب که مخاطب این حلقه ها هستند، جلوگیری کرد.


وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس و خبرگان رهبری را مودر تأکید کرد: نمایندگان مجلس از برخوردهای چند پهلو برای جذب آراء و شعارهای غیر واقعی پرهیز کنند، برخی در تبلیغات انتخاباتی خود با چهره منافقانه به دنبال رأی مردم هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار