خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان‌‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

ما باید مثل همیشه راه‌های نفوذ دشمن را ببندیم

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب که نباید در سایه توافق، سوء استفاده‌هایی در زمینه‌های نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن صورت پذیرد، گفت: ما باید مثل همیشه راه‌های نفوذ دشمن را ببندیم.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۴۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت‌الله سیدمحمد واعظ موسوی با بیان اینکه مسئولان اجرایی کشور به این موضوع باید با جدیت بیشتری توجه داشته باشند، افزود: هر موفقیت و پیروزی در بحث توافق متعلق به مردم، رهبری و دولت جمهوری اسلامی است و همه مسئولان در این موضوع شریک هستند.

وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر اهمیت در بررسی متن برجام، بیان داشت: رهبری با تائید و تاکید بر نقش و جایگاه همه مسئولان در بررسی متن برجام، قانون‌مداری را به همه مسئولان متذکر شدند و اقدام ارزشمند در ارتباط با بررسی برجام، مسئولیت همه را در این باره سنگین‌تر کرد تا با دقت بیشتری کار در خصوص برجام انجام پذیرد.

آیت‌الله واعظ موسوی با توجه به جایگاه ممتاز آیت‌الله خامنه‌ای در سیر تحولات منطقه به ویژه مقاومت و موج بیداری اسلامی، اظهار داشت: این نقش و نفوذ بیش از آن که رسمی و ظاهری باشد، در قلوب مردم مسلمان جای گرفته و با وجود تبلیغات سوء دشمنان، هر روز بر جایگاه و محبوبیت ایشان افزوده می‌شود.

عضو خبرگان رهبری با یادآوری حادثه غمبار منا و نقشه عربستان برای دفن حجاج در مکه به منظور سرپوش گذاشتن بر این فاجعه، یادآور شد: فرمایش های دقیق رهبری این نقشه را خنثی کرد که اگر سخنان قاطعانه ایشان نبود، در حادثه منا به هیچ وجه رژیم سعودی با دولت ایران همکاری نمی‌کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار