نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تولید و صرفه جویی دو عامل مهم در اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار مردم و مسئولان اسکو با وی، با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی، گفت: افزایش تولید و صرفه جویی دو عامل مهم و اساسی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۶۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: نباید مشکلات جامعه را به مذاکرات و تحریم ها گره زد بلکه باید به ظرفیت های داخلی تکیه و توجه کرد چراکه فقط با تکیه به آنها مشکلات حل خواهد شد.

وی با انتقاد از تجمل گرایی ها و اسراف ها در آیین های مختلف، بیان کرد: ایران پر مصرف ترین کشور دنیاست و این با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد و باید با فرهنگ سازی درست این مسئله را حل کرد چراکه اسلام دینی است که مسلمانان را به قناعت و صرفه جویی توصیه می کند که این مهم یکی از لوازمات اقتصاد مقاومتی است.


امام جمعه اسکو نیز در این دیدار، اسکو را یکی از مذهبی ترین شهر های استان دانست و گفت: تعدد هیات حسینی و برگزاری پرشور نمازهای جماعتیکی از شاخص های اصلی تدین منطقه بوده و مردم این شهرستان همواره با حضور در صحنه های مختلف پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه به اثبات رسانده اند.

حجت الاسلام مراد پور یکی از درخواست های عمده مردم اسکو را ساخت مصلایی در حد استاندارد در این منطقه عنوان و بیان کرد: با توجه به حضور پر شور نمازگزاران در مصلی فعلی و نداشتن ظرفیت آن نیاز به ایجاد مصلایی جدید و استاندارد در این شهر ضروری به نظر می رسد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار