راهیان نور مهم ترین راه برای شناساندن دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آئین تجلیل از خادمان راهیان نور استان، برگزاری اردوهای راهیان نور را از مهم ترین راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن دوران دفاع مقدس به نسل جوان به خصوص نوجوانان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۳۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با تاکید به اینکه جوانان باید بدانند این نظام ارزان و راحت به دست نیامده و برای آن خون های بسیاری داده شده است، افزود: جوانان با برگزاری این اردوها از نزدیک با مناطق عملیاتی و محل رشادت رزمندگان آشنا می شوند.

وی دوران دفاع مقدس را از افتخارات بزرگ ملت ایران و انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: باید مردم با تاریخ دوران دفاع مقدس از طریق هنر، نشر کتاب و برپایی اردوهای راهیان نور آشا شوند چراکه در طول 200سال گذشته تنها جنگی که در آن یک وجب از خاک کشورمان دست دشمن نیفتاد، دوران دفاع مقدس است.

آیت الله شبستری ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با الهام از مفاهیم ارزشی با دشمن جنگ می کردند و نام عملیات ها به نام ائمه اطهار(ع) بود که این نشان می دهد رزمندگان ما خدایی و در مسیر دفاع از اسلام و قرآن حرکت می کردند.

آئین تجلیل از خادمان راهیان نور آذربایجان شرقی، با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری صبح امروز در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار