نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

عمل به محتوای قرآن پیروزی های بزرگی رقم می زند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین آغاز به کار سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن در تبریز با تاکید به اینکه این مسابقات ارزشمند بوده و باید مقدمه ای برای عمل به قرآن باشد، گفت: عمل به محتوای قرآن پیروزی های بزرگی رقم می زند.
کد خبر: ۸۵۰۱۱۲۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: تدبر و عمل به قرآن چنان ارزشمند است که در زمان صدر اسلام مسلمانان با عمل به آن پیشرفت های بزرگی یافتند و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز پیروزی های بزرگ در پی آن بود.

وی با بیان اینکه قرآن برای هدایت و سعادت بشر نازل شده است، اظهار کرد: عظمت، مجد، استقلال، اقتصاد سالم و ... در سایه توجه به قرآن و عمل به آن در جامعه عملی شده و جامعه به سعادت می رسد.

آیت الله شبستری با اشاره به مهندسی فرهنگی و اقتصادمقاومتی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب، بیان کرد: رهبر انقلاب همه موارد یاد شده را برای سلامت و توسعه جامعه با اقتباس از آیات قرآن بیان می کند همچنانکه امام راحل نیز با اقتباس از آن مردم را رهبری می کردند.

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن با حضور 470چهره برتر 31استان کشور ساعتی پیش در سالن مصلی امام خمینی(ره) کلانشهر تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار