نماینده بسیج دانشجویی یزد:

ما دانشجویان بسیجی در مسیر تقویت و تجدید میثاق خود با ولایت تلاش می کنیم

ریواز : ما دانشجویان بسیجی ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی‌ماه، میثاق خود با ولایت را در این روز بزرگ تجدید و تقویت می‌کنیم و اعلام می‌داریم که ...
کد خبر: ۹۴۰۳۷۵۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علیرضا ریواز، مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره سالروز حماسه نه دی گفت: یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با، ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار بود که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران گشود. مردم بصیر و انقلابی همواره در روز‌های سرنوشت ساز طی چهل و سه سال حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی، با رهبری و رهنمود‌های، ولی فقیه زمان و با بصیرت انقلابی، هر دسیسه و توطئه دشمنان آشکار و پنهان اسلام را ناکام ساخته اند.

وی گفت: نهم دی ماه ۱۳۸۸ به عنوان یوم الله دیگری در تاریخ حماسه‌های ماندگار به عنوان نقطه تلاقی میثاق ملت با ولایت و تجدید پیمان با شهیدان انقلاب اسلامی است که جهانیان در آن روز شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی وتوطئه‌های خارجی بودند.

ریواز بیان داشت: این رویداد بی بدیل، واقعه‌ای کم‌نظیر و حماسه‌ای پر فروغ از عزم ملتی بزرگ، بصیر و همیشه در صحنه بود که با تأسی از آرمان‌های بلند امام راحل (رحمة الله علیه) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با اهتمام و انگیزه‌ای فراتر از گذشته توانست با ایستادگی مقتدرانه در برابر زیاده‌خواهی جبهه استکبار، آرزو‌های شیطانی دشمنان و اهداف پلید فتنه‌گران را در نطفه خفه کند و چراغ راه آینده شود.

نماینده بسیج دانشجویی تاکید کرد: حرکت خود جوش و حضور عمارگونه مردم غیور انقلاب اسلامی در نهم دی‌ماه، مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود که دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساخت و بار دیگر بصیرت ومیثاق مجدد خود با ولایت را به رخ تمامی ایادی فتنه و استکبار کشید. غلبه نهایی بصیرت و هوشمندی ملت ایران بر آشوب طلبی و هنجارشکنی جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی، از پدیده‌های شگرف و آموزنده‌ای است که یادآوری و پاسداشت آن می‌تواند کشور عزیزمان را از گزند توطئه‌ها و تهدیدات شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی مصون دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان در داخل روبه‌رو بوده است، اما همواره با یاری خدا در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه، ولی فقیه زمان خود، این مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است و اکنون باگذشت ۱۲‌سال از فتنه آمریکایی صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و وحدت و بصیرت انقلابی مردم دارای ثبات و آرامش بی‌نظیر در داخل و عزت و اقتدار در منطقه و جهان اسلام است.

مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد افزود: نقش محوری عاملان اغتشاشات سال ۱۳۸۸‌و جریان‌های همسو و حامی به‌عنوان بازی‌گردانان اتاق فکر استکبار و وارد کردن خسارت‌های سنگین به کشور در سال‌های گذشته بر کسی پوشیده نیست و این خیانت بزرگ از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد. امروز کسانی که از این گونه اقدامات حمایت می‌نمودند چهره کریه خود را در پوشش‌های دیگری پنهان نموده‌اند و مطمئنا در صورت پیدا نمودن فرصت مجدد لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی دیگری علیه ملت ایران دریغ نخواهند کرد.

وی اعلام کرد: ما دانشجویان بسیجی ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی‌ماه، میثاق خود با ولایت را در این روز بزرگ تجدید و تقویت می‌کنیم و اعلام می‌داریم که به عهد خود با امام راحل (ره)، شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و، ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی، امام (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی در دانشگاه خللی ایجاد گردد.

ارسال نظرات