خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: توانمندسازی و آموزش 12 هزار و 100 نفر برای نقش‌آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی در استان سمنان از جمله اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی این استان است.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۸۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: نام بسیج سازندگی در ورق زرین انقلاب اسلامی درخشش خاصی دارد؛ چون این مولود از بدو حقیقت انقلاب اسلامی درخشید و در واقع تعریف نوینی که می‌توانیم از بسیج سازندگی داشته باشیم مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی‌منت در پرتو ولایت مداری در مسیر تابناک آرمان‌ها و شعار نظام است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی طی سالیان فعالیت خود با همت والای جوانان مؤمن انقلابی در عرصه‌های مختلف سازندگی و محرومیت‌زدایی و پروژه‌های عمرانی و آب‌رسانی، کمک مؤمنانه، نهضت مسکن، اقتصاد مقاومتی و خدمت بی‌منت به مردم همواره در میدان بوده است و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی در طرح آب‌رسانی به مناطق محروم هم در سنوات گذشته و هم در سالی که جاری و ساری است در برنامه‌ها گنجانده شده است.

سردار شوقانی گفت: بسیج سازندگی در استان سمنان طرح آبخیز تا جالیز را با درایت و همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها و توافق بین بخشی در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های بسیج سازندگی استان سمنان گفت: مرمت و روکش آسفالت به مساحت 800 کیلومتر در استان سمنان در حال اجراست.

سردار شوقانی عنوان کرد: پروژه مسکن محرومین در قالب مرمت و احداث نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار بسیج سازندگی استان سمنان قرار داشته و تا کنون یک هزار و 600 خانه محروم مرمت شده است.

وی گفت: در راستای نهضت ملی مسکن بسیج سازندگی استان سمنان 2 هزار و 96 واحد در چند شهرستان استان اقداماتی را انجام داده است که تکمیل و تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زا و توانمندسازی و آموزش 12 هزار و 100 نفر برای نقش‌آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی در استان سمنان، توزیع جهیزیه، سبد معیشتی، سبد پوشاک و البسه، سبد آموزشی معارف، سبد جشن تکلیف دختران، ساخت و مرمت پروژه‌های امنیت غذایی در حوزه آب و خاک و کشاورزی، اجرای رزمایش‌های جهاد فنی و تخصصی، احیای سیستم آب شرب در شبکه روستایی از جمله فعالیت‌هایی است که به همت بسیج سازندگی استان سمنان انجام می‌شود.

                                                                  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار