خبرهای داغ:
مسئول گروه های جهادی شهرستان گتوند در گفتگوی اختصاصی با ما گفت: این شهرستان دارای ۷۲ گروه جهادی می باشد که ۳۲ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت نام شدند.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۶۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

مسئول گروه های جهادی شهرستان گتوند:
تاکنون ۳۲ گروه در سامانه اطلس جهادی ثبت شدند

مسئول گروه های جهادی شهرستان گتوند در گفتگوی اختصاصی با ما گفت: این شهرستان دارای ۷۲ گروه جهادی می باشد که ۳۲ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت نام شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، علی تقیان دشت بزرگ با تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: عمده فعالیت های گروه های جهادی در زمینه فرهنگی، ورزشی، درمانی و ساختمانی می باشد.

او بیان کرد: علاوه بر فعالیت خود، در مناطق محروم از جمله زلزله اندیکا، ساخت و ساز محرومین و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان گتوند بوده است.

تقیان دشت بزرگ افزود: گروه های جهادی شهرستان گتوند همکاری خوبی با موسسات خیریه دارند که عمدتا توزیع بسته های معیشتی، تهیه جهیزیه نوعروسان و وسایل سرمایشی و گرمایشی می باشد.

او تصریح کرد: تمام گروه های جهادی مزین به نام شهدای دفاع مقدس هستند که تاکنون در زمینه های مختلف فعالیت داشتند

تقیان دشت بزرگ افزود: اعزام اکیپ پزشکان شامل پزشک متخصص ارتوپد، زنان و زایمان، کودکان، داخلی، اطفال و.... بود که تمام بیماران به صورت رایگان ویزیت و داروهای آنان هم رایگان در اختیارشان قرار گرفت.

مسئول گروه های جهادی شهرستان گتوند گفت: از ابتدای سال تاکنون چندین بار اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و مختلف شهرستان اعزام شدند و با توجه به محروم بودن شهرستان، بنا داریم که این کار به صورت مداوم تا پایان سال اجرایی شود.

او یادآور شد: گروه های جهادی شهرستان با برگزاری کلاسهای آموزشی قرآن، احکام، برگزاری کلاسهای دروس مختلف در مقاطع سه گانه در زمینه های فرهنگی نیز فعالیت چشمگیری داشتند.

تقیان دشت بزرگ گفت: جهت تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی، وام های اشتغال زایی زیادی به افراد نیازمند پرداخت شد که باعث اشتغال چندین نفر به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیر مستقیم گردید.

 

خبرنگار داود طهماسبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار