خبرهای داغ:
رضا روشنی گفت: اگر کشورهای اروپایی مقابل موشک‌های ما نمی‌ایستادند بدون شک تمام موشک‌های ما اسرائیل را نابود می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۵۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵

«وعده صادق» آبروی رژیم صهیونیستی را برد/در دنیای امروز سواد رسانه بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ رضا روشنی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان عصر امروز در نشست بصیرتی و روشنگری وعده صادق در جمع مردم شهرستان گرگان اظهار کرد: آبروی رژیم صهیونیستی کودک‌کش با عملیات غرورآفرین «وعده صادق» کاملا از بین رفت. 

وی با تاکید بر اینکه وعده صادق فقط جنبه تنبیهی برای دشمنان داشت، تصریح کرد: اگر کشورهای اروپایی مقابل موشک‌های ما نمی‌ایستادند بدون شک تمام موشک‌های ما اسرائیل را نابود می‌کرد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان ابراز کرد: ما هنوز جنگ را شروع نکردیم اگر جنگ را شروع می‌کردیم دیگر از رژیم صهیونیستی چیزی باقی نمی‌ماند این فقط یک سیلی کوچک و تنبیهی برای دشمن بود.

روشنی خاطرنشان کرد: شهر گرگان نخستین شهری بود که برای عملیات غرورآفرین وعده صادق به خیابان شهرداری آمدند و جشن گرفتند.

وی نقش رهبری را بسیار مهم دانست و افزود: اگر نقش موثر رهبری نبود در چند سال اخیر شاهد تجزیه ایران اسلامی بودیم.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: آبروی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق کاملا از بین رفت اکنون شاهد هستیم که در کشورهای آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه دانشجویان به خیابان‌ها آمدند و از فلسطین حمایت می‌کنند.

روشنی؛ سواد رسانه را بسیار مهم برشمرد و گفت: ورود به شبکه‌های اجتماعی تا سن ۱۶ سالگی ممنوع است و ۱۶ الی ۱۸ سالگی می‌توان با نوجوان صحبت کرد و با نظارت پدر و مادر می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار