خبرهای داغ:
تبریز- مدیرعامل شرکت عمران سهند نیز در حاشیه بازدیدی که تعدادی از خبرنگاران از طرج شهید تجلایی طرح نهضت ملی مسکن داشتند، گفت: این طرح خاص است در شهر جدید و همتا ندارد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۷۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعیدی افزود: این طرح به صورت کم تراکم ساخته می شود و هر بلوک شش واحد کاملا شخصی ساز با چشم اندازی به سمت باغ های اسکو و باویل و با طرح توسعه ای که دارد در آینده با پله تفرجگاهی این به هشت بهشت وصل می شود.

وی ادامه داد: 72 واحد از این واحدها را وعده داده ایم که پایان خرداد تحویل داده شود و 152 واخد هم مهرماه برای افرادی که آورده های خود را به موقع تحویل دهند.

سعیدی یادآور شد: هرکس آورده خود را واریز نکند از این واحدها تحویل نگیرد به واحدهای بعدی منتقل می شود که از این گران تر خواهد بود بنابراین از متقاضیانی که می خواهند واحدهای ارزان تحویل بگیرند درخواست می شود آورده اولیه خود را واریز کنند.

سعیدی اضافه کرد: شاید متقاضیان نگران تاسیات واحدها هستند که باید گفت جای نگرانی نیست و دستگاه هایخدمات رسان پای کار و در حال طراحی است و از طریق کمک های خدمات رسان انعشابات آن اجرا و در حال مذاکره برای ساخت مدرسه و مسجد با سازمان بسیج سازندگی برای 152 در حال ساخت هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار