مسئول شعبه تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم هدف از تعلیم و تربیت را پاسخ به شبهات و رشد اعتقادی نوجوانان و جوانان دانست.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۱۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

امیر حسین حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اظهار کرد: برگزاری دوره‌ جوانه‌های صالحین در فصل تابستان سال گذشته یکی از اقدامات تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بود که در همه پایگاه‌های تابعه اجرا شد.

مسئول شعبه تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بیام کرد: حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کلاس‌های دوره جوانه‌های صالحین بود ضمن اینکه نزدیک به ۵۰۰ دانش آموز نوجوان شرکت کردند.

حسن پور ابراز کرد: برگزاری اردو به مقصد اردوگاه اقصی از دیگر اقدامات تعلیم و تربیت حوزه بشمار می‌آید که نزدیک به ۲۰۰ نفر از متربیان دوره جوانه‌های صالحین در این برنامه حضور داشتند.

وی عنوان کرد: میقات صالحین از دیگر برنامه‌های تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بود که سال گذشته پیش از نماز جمعه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد و نزدیک به ۴۰ حلقه صالحین از حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در این برنامه حضور پیدا کردند.

مسئول شعبه تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم ادامه پتد: بیشترین تعداد حلقات صالحین از استان قم که در برنامه میقات صالحین و رزمایش اقتدار بسیجیان حضور داشتند مختص به حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بود.

حسن پور عنوان کرد: پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دوره‌هایی ویژه مربیان پایگاه‌های تابعه برگزار شد که در این دوره به شبهات آنان پاسخ داده و سپس آنان پاسخ شبهات را به بسیجیان منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تعلیم و تربیت پاسخ به شبهات و رشد اعتقادی نوجوانان و جوانان می‌باشد تا به راهکارها و راهبردهای دین در زندگی پی ببرند.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات
آخرین اخبار