مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مطهری گفت: ما تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) هستیم.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۲۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

به گزاری خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) حجت‌الاسلام اکبری در این مراسم ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، گفت: پایه اصلی انسان این است که انسان خلق شد تا به توحید کامل یا کمال نهایی برسد، این توحید کامل یا کمال نهایی امکان‌پذیر نیست مگر در پرتو آموزش‌ها، مربیان صالح، مربیان مخلص، مربیان فداکار و متربیانی که از این تعلیم اقبال می‌کنند.

وی افزود: باید تلاش، برنامه‌ریزی، دقت، مراقبت و مواظبت کرد زیرا ابزاری را که خداوند برای دریافت احکام خدا به انسان داد پویا، پر طراوت، جذاب، شیرین است که بتواند دل‌ها را به سمتی ببرد که باعث نخبگی و فرزانگی شود.

حجت‌الاسلام اکبری با بیان اینکه همه ما مسئول هستیم و ماموریت داریم تاکید کرد: امروز بایستی دست به دست هم بدهیم تا ذهن و درون انسان‌ها را به سوی پاکی و طهارت ببریم، طهارت بدون ولایت، محبت و عشق به اولیای دین امکان‌پذیر نیست، زیرا معیار اصلی احکام خدا ولایت است.
ایشان تصریح کرد: در پرتو تعالیم، خودمان را به جایی برسانیم تا خداوند به واسطه این تعالیم آن معرفت لازم را به ما عطا کند تا به نقطه اوج برسیم.

او در ادامه گفت: امام خمینی(ره) به اوج خود رسید موج ایجاد کرد؛ امروز ۷۰۰ دانشجو به خاطر آن وجدان، دفاع از یک ملت مظلوم ،ملت گرفتار، آن هم در کنار کاخ بانی اصلی، این حرکت را انجام می‌دهند و دستگیر می‌شوند این موج انقلاب امام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم بیان داشت: اوج امام به خداخواهی، خدامحوری بود ،برای خود وجهی قائل نشد، هر آنچه را که انجام داد برای خدا بود، خدا وقتی دید این انسان خودش را تسلیم محض او کرده است، دل‌ها را به سمت او روانه کرد، شاید اسم امام را نبرند اما مرام امام را امروز در منزلگاه‌های دشمن اجرایی و عملیاتی میکنند.

حجت‌الاسلام اکبری اظهار کرد: امروز اگر می‌بینید مردمی خودجوش و پرخروش وارد صحنه می‌شوند، در فرانسه و انگلیس و در تمام نقاط دنیا اینگونه به میدان می‌آیند، محصول همان اوج امام است که این موج را ایجاد کرد. این اوج را امام از خود ندانست و فرمود همه از آن خدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی به امام گفته شد که خرمشهر را بچه‌ها آزاد کردند افزود: امام در پاسخ به این مطلب فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، ما تربیت شده این امام هستیم.
خاطر نشان می شود در پایان این همایش که با حضور کارکنان یگان امنیتی امام علی ( ع) استان قم برگزار شد، تعدادی از مربیان و کارکنان نمونه مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار