خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرخه از تجلیل از فرماندهان حوزه ها ،هادیان سیاسی ، مربیان عقیدتی سیاسی و بسیجیان در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۹۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه ؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین امیری امام جمعه شهرستان کرخه، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرماندهی سپاه کرخه، حجت الاسلام والمسلمین بخشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرخه،حاج آقا جایمند رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام منصوری مدیریت حوزه علمیه در محل حوزه شهید حسن باقری برگزار گردید. 

 

در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین بخشی مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کرخه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی گفت: تاریخ این بوده که اهل علم مورد تقدیر و تشکر قرار می گرفتند و این بشود چون کار معلم تربیت است ، چون کار معلم این است مسیر را به ما نشان می دهد. بعضی ها تا حرف از جایگاه و مقام زده می شود می گویند که ما رسیده ایم بله شما رسیده اید ولی به کمک چه کسی ؟ یقینا که به کمک معلم به این جایگاه رسیده اید.

 

وی خاطر نشان کرد: علم ارزش ، برکت ، و شخصیت می آورد . اهل علمی که دارای عمل باشند با ارزش هستند . معلمی که در وجودش تقوا نیست هم خودش و هم دیگران را به خطا می برد .

 

در پایان این مراسم از فرماندهان نمونه حوزه ها ، بسیجیان ، هادیان سیاسی ، مربیان عقیدتی سیاسی و مدیران عقیدتی و نظارت تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار