خبرهای داغ:
سردار سیدموسی حسینی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج چه در اقشار و چه در محلات کانون جوشش نیرو برای انقلاب اسلامی است و هرچقدر پایگاه بسیج دقیق و قوی عمل کند انقلاب اسلامی در جامعه تعمیق می شود.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۷۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

جشنواره مالک اشتر ملاک انتخاب برترین افراد سپاه و بسیج است / عملیات وعده صادق یک تصمیم مقتدرانه در سطح ملی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی گفت : جشنواره مالک اشتر در مجموعه سپاه و بسیج ملاک معرفی برترین هاست و ما معتقدیم در این نهاد مقدس و این شجره طیبه همه بهترین هستند اما در جشنواره مالک برترین ها را از میان بهترین ها انتخاب می شوند .

وی ادامه داد : پایگاه های مقاومت بسیج چه در اقشار و چه در محلات کانون جوشش نیرو برای انقلاب اسلامی است و هرچقدر پایگاه بسیج دقیق و قوی عمل کند انقلاب اسلامی در جامعه تعمیق می شود لذا همه پایگاه های بسیج باید به سمت الگو شدن حرکت کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا ضمن اشاره به مبنای برخورد تنبیهی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق اظهار داشت : طبق بند ۵۱ منشور سازمان ملل ، در صورت تجاوز به خاک یک کشور ، حاکمیت آن حق قانونی برخورد و تنبیه متجاوز را داراست لذا وقتی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در دمشق حمله کرد عملا به خاک ما تجاوز کرد و ما حق قانونی پاسخ داشتیم.

سردار حسینی اظهار داشت : عملیات وعده صادق یک تصمیم ملی تاریخی چند لایه با هماهنگی دیپلماسی و همه نیرو های مسلح بود که نشان داد اگر میدان و دیپلماسی در کنار هم باشند می توانند با اقناع افکار عمومی جهانی در سطح جهانی علیه رژیم صهیونیستی اقدام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار