خبرهای داغ:
حجت الاسلام ترشیزی گفت: بهره گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت‌ها و تقویت ظرفیت‌ها در راستای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها از برکات جشنواره مالک اشتر سپاه است.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۲۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

در کنار مردم بودن از رموز موفقیت سپاه و بسیج است/منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله در آئین جشنواره مالک اشتر سپاه کلاله اظهار داشت: توکل و توسل به خداوند متعال، عمل صالح، تفکر ولایی و جهادی و در کنار مردم بودن رموز موفقیت سپاه و بسیج است و منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

وی با تشریح برکات جشنواره مالک اشتر سپاه بیان کرد: جشنواره مالک اشتر که مزین به چهره درخشان و بزرگ اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین (ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام ترشیزی افزود: الگو نمایی و تقویت فرهنگ شایسته سالاری مهمترین هدف جشنواره مالک اشتر سپاه است که در این جشنواره علاوه بر اینکه مدیران در رده‌های مختلف شناسایی و معرفی می‌شوند از آنها نیز تکریم خواهد شد و این گامی بلند در راستای ایجاد انگیزه در بین سایر رده‌ها است.

وی ادامه داد: بهره گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت‌ها و تقویت ظرفیت‌ها در راستای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها از برکات جشنواره مالک اشتر سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله تصریج کرد: همه زحمات و اقدامات در بسیج که توسط بسیجیان مخلص انجام می‌شود بسیار ارزشمند و قابل تکریم و تجلیل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار