خبرهای داغ:
حمیدرضا بهمنی نژاد گفت: یکی از حوزه‌های مهم دستیابی به فناوری‌ها و علوم نوین و بنیادی، قدرت و توانمندی موشکی است. نقش مقام معظم رهبری در این مورد نیز مهم است.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۱۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

امروز فضای مجازی و رسانه‌ها نقش اسب تروا را ایفا می‌کنند./عملیات وعده صادق ضعف دفاعی رژیم صهیونیستی را نشان داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان در نشست بصیرتی با حضور بسیجیان، مسئولین و کارکنان سپاه و اداره آموزش و پرورش شهرستان رامیان در کانون نعیم گفت: یکی از حوزه‌های مهم دستیابی به فناوری‌ها و علوم نوین و بنیادی، قدرت و توانمندی موشکی است. نقش مقام معظم رهبری در این مورد نیز مهم است. سردار حاجی زاده خاطره‌ای از دیدار خود با ایشان در سال ۱۳۸۸ نقل می‌کنند که گفتند اولویت اول شما، بالا بردن ضریب اصابت موشک‌های شماست و امروز نتیجه اجرای این رهنمود را در سال گذشته و یه ویژه امسال در عملیات وعده صادق دیدیم.

وی در تشریح اهمیت عملیات وعده صادق گفت: یکی از نکات کلیدی عملیات وعده صادق این بود که این عملیات نه یک عملیات غافلگیرکننده، بلکه با اعلام رسمی بود. ما پایگاه مهم و استراتژیک نواتیم را زدیم. قبل از عملیات صهیونیست‌ها التماس می‌کردند که این کار نشود، بعد وقتی اراده ما را دیدند، گفتند این عملیات از خاک ایران انجام نشود. اما این عملیات با قدرت انجام شد و پیام‌های مهمی برای آمریکا و اسرائیل داشت. صهیونیست‌ها فهمیدند که اگر بخواهند اقدام کنند با پاسخ شدیدتری مواجه خواهند شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان در ادامه به نقش و جایگاه معلمان پرداخت و اظهار داشت: پزشکان، احیای جسمی و فیزیکی را انجام می‌دهند اما معلمان کار احیای روحی، معنوی و اعتقادی انجام می‌دهند.

 بهمنی‌نژاد استاد شهید مطهری را متعلق به همه سنین و اقشار دانست و گفت: از ایشان بیش از ۷۰ اثر به جای مانده است. وی برای کودکان و سنین پایین، داستان و راستان را می‌نویسد و در اصول فلسفه و روش رئالیسم را برای فلاسفه و نخبگان به نگارش درمی‌آورد.

وی تصریح کرد: بی‌شک دغدغه شهید مطهری دغدغه فرهنگی و تهاجم و نفوذ فرهنگی بود. یک کاریکاتوریست خوش ذوق یک تمثیل ساده و زیبا را به نمایش کشیده بود.یک لاک پشت که با تلاش فراوان از لاک خود خارج می‌شود و تصور می‌کند که با آزادی رسیده است اما در واقع، بیشتر در معرض آسیب و تهدید قرار گرفته است.

بهمنی نژاد رسانه‌ها و فضای مجازی را به اسب تروا تشبیه کرد و افزود: این فضاها تبدیل به قتلگاهی برای جوانان شده است. شهدای ما در زمان دفاع مقدس رفتند تا نگذارند به زنان و دختران ما آسیبی برسد و امروز وظیفه ما این است که کیان خانواده و حریم بانوان حمایت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار