خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه شهید مطهری بهترین الگو برای انسان سازی است از معلمان خواست تا در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی از این شهید الگو بگیرند.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۹۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸

دغدغه معلمان تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمود علیخانی صبح امروز با تبریک سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: شهید مطهری بهترین الگو برای انسان سازی است از معلمان خواست تا در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی از این شهید الگو بگیرند.

وی با اشاره به شاخصه های یک معلم خوب برای تربیت نسلی که قرار است آینده ساز باشد، تصریح کرد: معلمی می تواند در تربیت بهترین نسل نقش آفرین باشد که به عنصر ایمان، تعهد و آگاه به زمان مجهز باشد. 

فرمانده سپاه گرگان مهمترین خدمات استاد مطهری در طول حیات پربرکتش را ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی از طریق درس و سخنرانی و تالیف کتاب برشمرد و ابراز کرد: هیچکس در امر به معروف و نهی از منکر به جایگاه شهید مطهری نمی رسد.

علیخانی خاطرنشان کرد: شهید مطهری بسیار درد دین داشت و در امر به معروف و نهی از منکر کسی به پای او نمی رسید و هرجا بدعتی در جامعه می دید درباره آن کتاب می نوشت.

وی با تاکید بر اینکه معلمان باید برای انسان ها و تربیت الهی آن ها دغدغه داشته باشند، افزود: معلمی شغل انبیاست آنچه که معلمان باید از استاد شهید مطهری بیاموزند همان دغدغه و تلاش وی برای انسان سازی و مرتبط کردن انسان ها با خدا و کمک به رشد آنهاست.

فرمانده سپاه گرگان با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج ابراز کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری« اینکه روز معلم را در سالگرد شهادت شهید مطهری قرار دادند یک معنای نمادین، پرمغز و پرمضمونی دارد زیرا شهید مطهری یک انسان بزرگ و وارسته بود و زندگی او همراه با بصیرت کامل در میدان علم، معرفت و فرهنگ خلاصه شده بود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار