خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت : هرچه بر روی مسئله تعلیم و تربیت نسل نو انقلاب تمرکز شود پشتوانه سپاه اسلام در آینده تقویت می شود.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۰۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵

2300 نفر از دانش آموزان گنبدی در 7روز درس عملی آمادگی دفاعی را گذراندند / تعلیم و تربیت دانش آموزان پشتوانه سپاه اسلام را در ابعاد نخبگانی تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در اجرای عملی مرحله سوم درس آمادگی دفاعی گفت : ۲۳۰۰ نفر از دانش آموزان گنبدی توسط ۲۰ مربی یگان شهید سلیمانی با تجربیات دفاع مقدس و اصول دفاعی آشنا شدند.

وی افزود: آموزش عملی مرحله سوم درس آمادگی دفاعی با آموزش کار با سلاح، مهارت در تیراندازی، اجرای میدان تیر و جهاد تبیین وعده صادق با حضور دانش آموز پسر شهری و روستایی به مدت ۱۵ روز در اردوگاه امام علی (علیه السلام) شهرستان گنبدکاووس با مربیان یگان شهید سلیمانی و دبیران آمادگی دفاعی برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد : همچنین ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان دختر در مرحله سوم در مصلی امام جعفر صادق علیه السلام و مدارس نیز با آموزش اصول دفاعی و برگزاری جهاد تبیین آشنا شدند .در این مرحله دانش آموزان پایه دهم شاخه نظری و پایه دوازدهم هنرستان ها حضور داشتند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز در دیدار معلمان کشور ، جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند و در این کار تعلیم و تربیت هم نقش خانواده‌ها و هم مدارس بسیار برجسته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار