خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر خبر داد:

ده هکتار به پارکینگ اربعین در شلمچه برای سال جاری اضافه خواهد شد.

فرمانده ویژه شهرستان خرمشهر از نظم دهی در مرز شلمچه و نحوه پارک کردن خودرو‌ها خبر داد و گفت ده هکتار به توقفگاه اربعین اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۳۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ خواست خدایی فرماندار شهرستان خرمشهر در نشست ساماندهی مرز بین المللی شلمچه ، با اشاره به ساماندهی و نظم دهی به نحوه پارک خودرو‌ها در توقفگاه بزرگ اربعین گفت:

 

 امسال علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده جهت نظم دهی به نحوه پارک کردن خودرو‌ها، ده هکتار به توقفگاه اربعین اضافه خواهد شد تا زائرین دغدغه کمتری داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان خرمشهر همچنین بر ساماندهی زیرساخت‌ها در پایانه شلمچه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود:

 

 پلیس راهور، نیروهای انتظامی، امنیتی، خدماتی در اولین فرصت نسبت به شناسایی نواقص و رفع آنها اقدام و اهتمام جدی داشته باشند و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

 

وی با تاکید بر فعال شدن ایکس ری در ورودی پایانه مسافری تصریح کرد: در راستای بهبود روند بازرسی ورود و خروج زائران و مسافران و همچنین ارتقا امنیت پایانه گیت ویژه بازرسی نصب شود.

 

خواست خدایی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل: آبفا، برق، گاز در مرز شلمچه استقرار داشته باشند تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت آن را رفع کنند گفت: 

در تلاش هستیم با همدلی و وحدت رویه اقدامات خوبی در حوزه‌های مرزی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری در پایانه مرزی شلمچه داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار