آئین دیدار با خانواده شهید «محمدصادق مروجی طبسی» در راستای برنامه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای استان قم، توسط اعضاء ستاد کنگره ملی شهدای استان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیین دیدار با خانواده شهید «محمدصادق مروجی طبسی» در راستای برنامه تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء استان قم توسط محسن موحدی رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، صورت گرفت.

در ادامه محسن موحدی مسئول ستاد کنگره ملی شهدای قم عنوان داشت: بحمدالله این بیت هم در حوزه علم و اجتهاد و هم در حوزه شهادت مایه برکت، منشاء خیر و تاثیرگزار بودند.

برادر شهید مروجی طبسی ضمن خلاصه ای از زندگانی شهید، به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و در دیدار فوق، اعضا ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تابلوفرشی مزین به تصویر شهید به خانواده های معظم وی تقدیم کردند.

شهید محمدصادق مروجی طبسی فرزند مرحوم حضرت آیت الله محمدرضا مروجی طبسی، در ۵ مرداد سال ۱۳۴۳ در نجف اشرف به دنیا آمد با آغاز جنگ تحميلي، بنا به فرمان رهبر کبير انقلاب، صادق نيز در جبهه‌هاي نبرد حضور يافت و در سنّ 22 سالگي در منطقه شلمچه و عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید. پیکر وی در سال 1365 در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به خاک سپرده شد.

انتهای خبر / میثم جعفری

ارسال نظرات
آخرین اخبار