خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضایی گفت: اگر شهید مطهری امروز در بین ما نیست اما افکار و اندیشه شهید مطهری هنوز در جامعه ما زنده و پویاست.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۶۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

افکار و اندیشه شهید مطهری در جامعه اسلامی زنده و پویاست/ افکار شهید مطهری را باید با زبان نو و قلم روز به نسل جوان انتقال دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام رضائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در مراسم گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری در جمع مسئولین ، مربیان و هادیان سیاسی و بسیجیان شهرستان گفت :اگر می خواهیم این نظام در ذهن مردم و جوانان ما تعمیق پیدا نماید و حرکت انقلابی مردم همچنان ادامه پیدا بکند باید افکار شهید مطهری در بین مردم بویژه نسل جوان و نوجوان نشر و رواج پیدا بکند.

وی افزود: همه ما مسئولین و صاحبان تریبون ، علما و روحانیت و جامعه فرهیخته و فرهنگیان باید افکار شهید مطهری را به زبان روز و قلم نو و شیوا که مورد سفارش مقام معظم رهبری است زندگی و کلام شهید مطهری ، سیره و روش زندگی ، افکار و تالیفات این علامه متفکر را به قلم روز به رشته تحریر در بیاوریم و به جوانان و نوجوانان ما بفهمانیم اگر شهید مطهری امروز در بین ما نیست اما افکار و اندیشه شهید مطهری هنوز در جامعه ما زنده و پویاست.

رضایی اظهار داشت: هر وقت به تالیفات و سخنرانی های شهید مطهری رجوع می کنیم احساس می کنیم شهید در همین لحظه و آن ، برای ما سخنرانی و ما را موعظه می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش خاطرنشان کرد: ما باید سیره این شهید مطهر را پیشه راه خود قرار داده و در مسیر انقلاب حرکت کنیم و به فرمایش مقام معظم رهبری باید افکار شهید مطهری را در بین مردم تعمیق دهیم چرا که اندیشه شهید مطهری زنده و تازگی دارد و باید از این بیکران معرفت استفاده درست و اصولی گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار