خبرهای داغ:
مسئول حوزه مقاومت شهید برونسی بسیج کارگری گرمسار گفت: کارگران در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی و رکن اصلی تولید در کشور قرار دارند.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۲۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴

حسین شهدادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری بیان کرد: از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران نجیب، مؤمن و صبور بسیجی قدر دانی می‌کنم و زحمات بی‌دریغ آنان را ارج نهاده و توفیق تلاشگران این عرصه را از خداوند سبحان آرزومندم.
وی افزود: جامعه فهیم بسیج کارگری شهرستان گرمسار امروز نیز در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفا‌سازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم‌ها، اولویت اساسی کشور محسوب می‌شود، می‌کوشد فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) را سرلوحه کار خود قرار دهند تا با اراده راسخ خود، پر‌انگیزه‌تر از همیشه، راه پر افتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را در راه شکل‌پذیری شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» ایفا کنند.
مسئول حوزه مقاومت شهید برونسی بسیج کارگری و کارخانه جات گرمسار گفت: بی‌تردید رمز و راز پیشرفت و توسعه پایدار کشور در تجلی استعداد‌ها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه صنعت و ستون فقرات اقتصاد و تولید، نقش برجسته و ویژه‌ای در این عرصه دارند.
وی با بیان اینکه کارگران در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی و عرصه تولید جامعه مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی کشور، مرهون تلاش‌های مجاهدانه و شبانه‌روزی این انسان‌های شریف و گرانقدر است
به فضل الهی در روز بسیج کارگری فرصت را مغتنم و به افق‌های جدید می‌اندیشیم، مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای بسیجیان خود تلاش خواهیم کرد و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل بسیجی درهمه ارکان نیز اعضای خانواده بزرگ و مقتدر بسیج هستند.
شهدادی با اشاره به ویژه برنامه‌های بسیج کارگری در این هفته بیان کرد: دیدار جمعی از کارگران و کارفرمایان بسیجی شهرستان با مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در روز بسیج کارگری، افتتاح زمین چمن ورزشگاه کارگر با حضور مسئولین شهرستان و مسئول قشر کارخانجات و کارگری استان و تقدیر و اکرام مقام شهدای کارگر از برنامه‌های شاخص این هفته بود.
وی اضافه کرد: بازدید از واحد‌های صنعتی و تجلیل از کارگران، برگزاری ۱۴۰۳ نفر ساعت شیفت ایثار، اهدا جهیزیه رایگان و برگزاری مراسم تکریم از مقام کارگر در سالن شهید سلیمانی فرمانداری از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار