خبرهای داغ:

حضور بیت آیت الله غُریفی عدنانی وجمعی از سادات و شیوخ در سپاه برای تبریک عملیات وعده صادق

به مناسبت سالروزتاسیس سپاه و عملیات وعدالصادق سپاه فرزند آیت الله غریفی عدنانی به همراه جمعی از شیوخ و مردم با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر دیدار و این ابتکار عمل شجاعانه نیروهای مسلح را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  خرمشهر؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالرضا مزرعه به نمایندگی از بیت آیت الله عدنانی و حاضرین طی سخنان مبسوطی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگزار جمهوری اسلامی که در طول دوران پربرکت انقلاب اسلامی با شجاعت ها ،رشادت ها،ایثارگری های فرزندانش مایه خیر و برکت و امید برای مستضعفان و کینه و بغض و حیرت بدخواهان و مستکبران بود راتبریک گفتند. 

 

ایشان افزود؛  در ادامه این مسیر با رهبری های حکیمانه خلف صالح امام خمینی(ره) حضرت امام خامنه ای مدظله العالی سپاهیان موجب دلگرمی همه ی مظلومان و آزادی خواهان در کشور و در منطقه شدند و هیمنه پوشالی استکبار جهانی را فرزندان خمینی کبیر، پاسداران و مجاهدان راستین اباعبدالله الحسین به چالش کشیدند. 

 

وی در پایان به عملیات وعده صادق نیز اشاره کرد و گفت؛ بحمدالله در این ایام نیز غیورمردان سپاه با موشکباران لانه فساد استکبار جهانی در منطقه، پوشالی بودن این خانه عنکبوت را آشکار کرد و قدرت نمایی خویش را بیش از پیش همه جهانیان شاهد بودند. 

 

سرهنگ‌پاسدار محمد لویمی فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر،تشریف فرمایی اعزه بیت حضرت آیت الله عدنانی و جمع همراه را خیرمقدم گفتند و افزود؛ بحمدالله با وجود بیت شریف حضرت آیت الله عدنانی و بیوتات مکرم در شهرستان خرمشهر به نجف ثانی معروف شده و این امر موجب مباهات و افتخار است و بابت تشریف فرمایی و دلگرمی که دادید سپاسگزار هستیم وبه درگاه خداوند متعال جبهه سپاس می ساییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار