حجت الاسلام بامری گفت: شهید مطهری با دو عامل پایداری و علم ماندگار شده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۹۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان؛ صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، فرمانده سپاه شهرستان سراوان به همراه جانشین سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.


در این دیدار امام جمعه شهرستان سراوان حجت الاسلام و المسلمین بامری ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری بیان کرد: سپاه و بسیج جدا از مردم نیستند و خود را قشر جدایی از مردم نمی دانند.

مجتبی بامری ضمن اینکه هفته عقیدتی سیاسی، فرصت مناسبی است تا اندیشه‌های ناب جمهوری اسلامی از جمله شهید مطهری در جامعه تبیین شود تصریح کرد: شهید مطهری اگر در بین اینهمه استاد و عالم معروف و ماندگار شد، می شود گفت دو عامل است که باعث می شود انسان الگو شود، خیلی افراد بوده اند عالم بوده اند ولی الگو نشده اند، خیلی از افراد بوده اند پایدار بوده اند ولی ماندگار نشده اند.

بامری خاطر نشان کرد:عقیدتی سیاسی یعنی عقیده باید در کنار سیاست باشد و این ۲ عنصر همواره در کنار یکدیگرند.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار