آیت الله محامی گفت: انتخاب شعار اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری هر ساله به ابعاد مختلف اقتصادی می پردازد، و امروز دشمن نیز در تلاش برای ضربه‌زدن به اقتصاد و مردم است تا پایگاه اجتماعی نظام را تضعیف نماید.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۱۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به همت حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) ادارات شهرستان زاهدان، نشست جهاد تبیین با موضوع شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم ) با حضور آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مدیران ادارات شهرستان با موضوع جهاد تبیین در محل فرمانداری زاهدان برگزار گردید.

آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان در نشست شورای اداری شهرستان زاهدان با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: شعار جهش تولید با مشارکت مردم به فرموده مقام معظم رهبری ، شعاری نیست که مقطعی باشد و این شعار باید به صورت مستمر ادامه یابد .

وی در ادامه افزود: انتخاب شعار اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری هر ساله به ابعاد مختلف اقتصادی می پردازد، و امروز دشمن نیز در تلاش برای ضربه‌زدن به اقتصاد و مردم است تا پایگاه اجتماعی نظام را تضعیف نماید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: این جنگ ترکیبی که یک محور آن اقتصاد است تنها راه رویارویی با آن و تنها راه خنثی سازی آن، جهاد تبیین است.

آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان در نشست شورای اداری شهرستان زاهدان با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت؛ شعار جهش تولید با مشارکت مردم به فرموده مقام معظم رهبری ، شعاری نیست که مقطعی باشد و این شعار باید به صورت مستمر ادامه یابد .

این مسئول در ادامه افزود: انتخاب شعار اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری هر ساله به ابعاد مختلف اقتصادی می پردازد، و امروز دشمن نیز در تلاش برای ضربه‌زدن به اقتصاد و مردم است تا پایگاه اجتماعی نظام را تضعیف نماید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: این جنگ ترکیبی که یک محور آن اقتصاد است تنها راه رویارویی با آن و تنها راه خنثی سازی آن، جهاد تبیین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار