فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در دیدار با پیشکسوتان بسیجی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به تفکر و روحیه بسیجی در سطح جامعه نیاز داریم زیرا برای بسیج بن بست وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۶۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از پیشکسوتان بسیجی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام با فرمانده این ناحیه دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار محمد ذاکر در این دیدار گفت: حضور پیشکسوتان بسیجی در پایگاه های مقاومت بسیج، نشان از روحیه جهادی آنان دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ادامه داد: بسیج ، مدرسه عشق است، مدرسه‌ای که با مکتب امام خمینی (ره) درس آزادگی و مقاومت را تعلیم می‌دهد .
وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به روحیه ‌و تفکر بسیج در سطح جامعه احتیاج داریم زیرا برای بسیج بن بست وجود ندارد.
سرهنگ پاسدار ذاکر خاطرنشان کرد: تفکر بسیج محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست در واقع امام خمینی (ره)، بسیج را به عنوان یک الگو برای مقابله با استکبار تشکیل داد و امروز روحیه و تفکر انسان بودن و رهایی از ظلم، در بسیج نهادینه شده و می توان این روحیه را در اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی ببینم.
فرمانده ناحیه امام حسین علیه السلام تصریح کرد: اگر قدر بسیج را ندانیم و شکر این نعمت را درست بجا نیاوریم دیگرانی هستند که بسیج را سرمشق آینده خود قرار دهند چراکه بسیج در همه دنیا نیز شناخته شده است .
در این دیدار، چندتن از پیشکسوتان، حضور خود را در بسیج مغتنم شمرده و تاکید کردند: بسیج، سن و سال ندارد و روحیه بسیجی روحیه جهادی و شهادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار