خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهید کارگر گرانقدر مصطفی منیخی نژاد در خرمشهر

در راستای اجرای برنامه های هفته کار و کارگر شهرستان خرمشهر با حضور جمعی از مسئولین از خانواده شهید مصطفی منیخی نژاد از شهدای کارگر دیدار به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود تقدیم ایشان گردید.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۵۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر باحضور فرماندار ، فرمانده سپاه، روئسا و کارشناسان فرهنگی اجتماعی ادارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران ،اداره آبفا و همچنین فرماندهی حوزه بسیج کارگری شهرستان خرمشهر ، از خانواده شهید گرانقدر مصطفی منیخی نژاد از شهدای کارگر اداره آبفای دیدار به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود تقدیم ایشان گردید.

 

مسئول بسیج کارگری فواد آناتوشین گفت؛ در این دیدار مسعود خواست خدایی فرماندار ویژه خرمشهر ضمن بیان مقام کارگران و اهمیت جایگاه ایشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ،رسیدگی ،تفقد و خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا را از اولویت ها و وظایف جدا نشدنی تمام دستگاه ها دانست .

 

بابک شالویی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن دلجویی از خانواده محترم شهید عنوان نمود؛ این نظام مقدس مرهون رشادت ها و فداکاری ها و خون شهداست .

در ادامه زلیخا فکاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص خدمات قابل ارائه جهت رفع مشکلات خانواده شهید توضیحاتی ارائه نمود و گفت :تکریم، دلجویی و پیگیری درخواست های خانواده های معزز شهدا از وظایف اصلی بنیاد و دغدغه های کلیه کارکنان این اداره می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار