خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

هادیان سیاسی در عرصه جهاد تبیین نقش موثری دارند

سردار محمدحسین رجبی گفت: هادیان سیاسی در عرصه جهاد تبیین از بیشترین مسئولیت برخوردار هستند و در این زمینه نقش موثری دارند.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۷۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 8 اردیبهشت در آیین تجلیل از هادیان سیاسی که در حسینیه اعظم ثارارومیه با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین علی رضایی برگزار شد، گفت: هادیان سیاسی در عرصه جهاد تبیین از بیشترین مسئولیت برخوردار هستند و در این زمینه به معنای واقعی کلمه نقش موثری را بر عهده دارند که خوشبختانه تاکنون نیز توانسته‌اند خوش بدرخشند.

وی ادامه داد: سپاه شهدای آذربایجان غربی، همه رده‌های مقاومت بسیج و اقشار بسیج در زمینه روشنگری، آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی به صورت مستمر و با عزم راسخ فعال هستند، آثار و برکات این سری فعالیت‌ها در برهه‌های مختلف زمانی به ویژه در طول انتخابات بیش از پیش روشن می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش برای تامین امنیت پایدار و تحقق معیشت پایدار دو هدف عمده‌ای است که با محوریت قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) در منطقه دنبال می‌کنیم، ادامه داد: خوشبختانه اقدامات موثر و چشمگیر زیادی در این راستا انجام گرفته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به انجام موفقیت‌آمیز عملیات وعده صادق اشاره کرد و بیان داشت: این حرکت عظیم و شجاعانه حامل پیام‌های مهمی برای کشورهای دوست و دشمن بود به طوری که  در نتیجه این اقدام بزرگ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخت و از سوی دیگر مایه امید کشورهای دوست و ملت‌های مستضعف جهان شد.

رجبی بر لزوم واکاوی پیامدهای مثبت این رویداد بزرگ و عملیات ظفرمندانه توسط غیورمردان این آب و خاک تاکید کرد و بیان داشت: هادیان سیاسی باید در این سمت و سو گام بردارند و اطلاعات درست و دقیق را در اختیار نسل جدید قرار دهند تا آنها به اوج اقتدار در جمهوری اسلامی ایران پی ببرند و به خود ببالند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار