خبرهای داغ:
افتتاحیه برنامه های عقیدتی سیاسی در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) با اولین روز این هفته برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۷۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان  برنامه های عقیدتی سیاسی در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) با حضور حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر ( عج) و کلیه کارکنان در حسینیه لشکر برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام الیاسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) ضمن تبریک هفته عقیدتی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید علامه مطهری افزود: دز طول سال گذشته با همت معاونتهای نمایندگی و با حمایت و پشتیبانی هیات رئیسه و بخصوص فرماندهی محترم لشکر گامهای موثری در زمینه برنامه ها و دوره های عقیدتی برداشتیم و امیدواریم در سال جدید پویائی بیشتری با رویکرد اثربخشی داشته باشیم .
سپس حجت الاسلام والمسلمین رستگار با گرامیداشت هفته عقیدتی با توجه به مسائل جاری کشور افزودند : در هیچ مقطعی از تاریخ اسلام اینگونه شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام ناب نبوده ایم ‌.
ایشان با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند .

حجت الاسلام رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) افزود: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیروهای مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی در پایان افزود : یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان های انقلاب ، تلاشهای جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزشهای مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار