خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: اولین ثمره برخورد محبت آمیز با همسر و فرزندان نشاط و شادابی روحی در خانواده و طبیعتا در اجتماع خواهد شد، تحکیم بنیان خانواده منوط بر ایجاد محبت و اتخاذ تصمیمات مشترک و عقلانی و سبب تحکیم خانواده خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۴۳۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

رضایت از زندگی و ترک زیاده خواهی سبب ایجاد نشاط در زندگی خواهد شد / ازدواج جوانها را بخاطر برخی تجمل گرایی ها عقب نیندازید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در همایش بزرگداشت علامه شهید مطهری در زینبیه روستای حسن آباد شهرستان گنبدکاووس و جمع بسیجیان گفت: اولین ثمره برخورد محبت آمیز با همسر و فرزندان نشاط و شادابی روحی در خانواده و طبیعتا در اجتماع خواهد شد.

وی اظهار داشت: زن و مرد نسبت به یکدیگر دارای وظایفی هستند. نکته اول در بیان پیامبر رحمت و اهل بیت عصمت و طهارت جلب محبت زن و شوهر نسبت به یکدیگر است. با ابراز دوستی محبت بیشتر می شود و این محبت سبب استحکام در خانواده خواهد شد. برخورد نیکو است که مایع تداوم پیوند این رابطه ها در خانواده خواهد شد.

ایمانی تصریح کرد: قدردانی زوجین از زحمات مجاهدانه یکدیگر باید لسانا و یا تقدیم هدیه است انجام شود ، گرچه تقدیر از زحمات بانوان گرامی به این راحتی محقق نخواهد شد.خانواده ها تقدیر از فرزندان خود را موکول به اعیاد مذهبی کنند تا ارتباط با فرهنگ اهل بیت انجام شود. این کار سبب جلب محبت فرزندان و زمینه فرهنگ سازی مکتب الهی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : آراستگی امر مهمی برای زوجین است این آراستگی فرهنگ سازی اسلامی است که نبی مکرم اسلام به ما آموخته است و این موضوع توسط فرهنگ پوچ غرب در حال تعریفی بی قائده خصوصا برای بانوان در اجتماع است.

 ایمانی در ادامه یادآور شد: اولین ثمره برخورد محبت آمیز با همسر و فرزندان نشاط و شادابی روحی در خانواده و طبیعتا در اجتماع خواهد شد. تحکیم بنیان خانواده منوط بر ایجاد محبت و اتخاذ تصمیمات مشترک و عقلانی و سبب تحکیم خانواده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار